Pages

January 11, 2017

OST Hwarang (Korean Drama)

Drama series depicts the story of Hwarang (literally "Flowering Knights") - an elite group of male youth in during the Kingdom of Silla.

Hwarang: The Poet Warrior Youth
credit : asianwiki.com

Maaf. Aku tak boleh dah nak tahan jari aku daripada menaip entry ni. Hahaha. Tengah demam Original Sound Track (OST) Hwarang. Habislah. Actually, aku masih tak habis lagi demam OST Scarlet Heart Ryeo. Memang susah betul nak move on walaupun dah beberapa bulan cerita tu habis. Kalah penangan Descendants of The Sun. 

Bagi aku, OST Hwarang ni semua best-best macam time layan Scarlet Heart Ryeo. Kalah OST The Legend of The Blue Sea, Goblin, The K2, W, Oh My Geum Bi dan lain-lain. Macam banyak je korean drama aku layan. :')

Tapi aku rasa terhibur betul tengok Hwarang ni. Hahaha. Walaupun mula-mula rasa macam kenapa pelakon dia semua lelaki cantik. Huhuhu. Last-last aku yang sangkut. Habislah. Siapa tengok cerita ni kita geng. Hehehe. Btw, aku macam dah terminat dekat BanRyu. Lulz.

PART 1 : Han Dong Geun - Wherever It Is


PART 2 : V & Jin (BTS) - It's Definitely You


PART 3 : Bolbbalgan4 - Dream


PART 4 : Seulgi & Wendy - I Only See You


PART 5 : Hyolin - Our Tears


5 comments:

  1. Alamak! Nampak perkataan Hwarang terus bukak link, Hahaha! Nampak gaya we have same passion here, Adam pun minat gak tengok cita ni, seriously! xD Follow here.
    New Update: How My Senior Year?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. k boleh geng :)
      thanks follow.

      Delete
  2. Akak tak pandai layan cite Korea.

    ReplyDelete
  3. sejak bila jadi fan kdrama nih akak budak ! haha geng geng !

    Actually ana sangat sangat sedih yang kwangsoo sekadar jadi cameo dalam drama nih TT .TT . Tapi takpa sebab ada V aka Hansung , tapi sedih juga lepas tu dia pun mati. Apa kes lah drama nih bagi mati semua bias ana hahaha

    ReplyDelete